![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhZsFwZ8rvO-rhHFXpkkdDKnH23NHJeqEKbcRO92CxivA7fsrv0ai2dXwTWTeUye7OT07IpDDnWhQyqBRki8zVUms-Cqhhnc7rd3huDMmPn_VRq1O9R5UdPsmREqpL0JxubKkhyphenhyphenidXazfU/s400/loket_gr.jpg)
De gemeente Rotterdam investeert in haar dienstverlening om u nog beter van dienst te zijn. Voor vragen aan de gemeente kunt u 24 uur per dag terecht op yyww.rotterdam.nl. Mijn Loket is een belangrijke uitbreiding van deze digitale dienstverlening.
Iedere Rotterdammer met een DigiD* kan zich bij het loket aanmelden en gebruik maken van maatwerk dienstverlening. Via Mijn Loket blijft u op de hoogte van zaken die bij u in de buurt of in uw deelgemeente spelen. Daarnaast kunt u per e-mail naar eigen interesse nieuws ontvangen over bijvoorbeeld wegopbrekingen, belastingen & heffingen of kunst & cultuur.
Verder kunt u met Mijn Loket de volgende zaken (binnenkort) met de gemeente regelen:
Status bekijken van uw lopende aanvragen bij de gemeente;
Aanvragen van een afschrift van uw persoonslijst (een lijst met uw persoonsgegevens zoals u bij de gemeente staat geregistreerd);
Aanvragen van een uittreksel uit de Gemeentelijke Basisadministratie (GBA);
Aanvragen van een afschrift van een akte van de Burgerlijk Stand;
Het regelen van uw naamgebruik;
Een afspraak maken voor het aanvragen van uw paspoort of rijbewijs bij Stadswinkel Centrum.
U kunt voor alle vragen aan de gemeente uiteraard ook 24 uur per dag terecht bij 0800-1545 of tijdens kantooruren bij een van de stadswinkels.
Iedere Rotterdammer met een DigiD* kan zich bij het loket aanmelden en gebruik maken van maatwerk dienstverlening. Via Mijn Loket blijft u op de hoogte van zaken die bij u in de buurt of in uw deelgemeente spelen. Daarnaast kunt u per e-mail naar eigen interesse nieuws ontvangen over bijvoorbeeld wegopbrekingen, belastingen & heffingen of kunst & cultuur.
Verder kunt u met Mijn Loket de volgende zaken (binnenkort) met de gemeente regelen:
Status bekijken van uw lopende aanvragen bij de gemeente;
Aanvragen van een afschrift van uw persoonslijst (een lijst met uw persoonsgegevens zoals u bij de gemeente staat geregistreerd);
Aanvragen van een uittreksel uit de Gemeentelijke Basisadministratie (GBA);
Aanvragen van een afschrift van een akte van de Burgerlijk Stand;
Het regelen van uw naamgebruik;
Een afspraak maken voor het aanvragen van uw paspoort of rijbewijs bij Stadswinkel Centrum.
U kunt voor alle vragen aan de gemeente uiteraard ook 24 uur per dag terecht bij 0800-1545 of tijdens kantooruren bij een van de stadswinkels.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten